Ιδρύθηκε το 1984 στο Μαρούσι, με στόχο την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών υγείας στην Ελλάδα.

Ιδρύθηκε το 1984 στο Μαρούσι, με στόχο την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών υγείας στην Ελλάδα.

Γράφει ο Σπηλιώτης Ιωάννης MD, PhD, Χειρουργός Ογκολόγος, Διευθυντής Κλινικής Αντιμετώπισης Περιτοναϊκής Κακοήθειας & Χειρουργικής Ογκολόγιας, Ιατρικό Κέντρο Αθηνών, Υπεύθυνος Μονάδας Αντιμετώπισης Περιτοναϊκής Κακοήθειας, Iατρικό Διαβαλκανικό Θεσσαλονίκης, Όμιλος Ιατρικού Αθηνών
Το Ιατρικό Κέντρο Αθηνών διοργανώνει την Τρίτη, 11 Δεκεμβρίου, την 11η Εθελοντική Αιμοδοσία των εργαζομένων του Νοσοκομείου, σε συνεργασία με το Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών «Γ. Γεννηματάς».
Λόγω έλλειψης αίματος κατά την περίοδο των εορτών, είναι σημαντική η συνεισφορά όλων μας. Για το σκοπό αυτό, το Ιατρικό Κέντρο Αθηνών και οι εργαζόμενοί του απευθύνουν πρόσκληση συμμετοχής στο ευρύ κοινό, προκειμένου να μεγιστοποιηθούν τα οφέλη της δράσης.
Ημερομηνία Αιμοδοσίας: Τρίτη, 11 Δεκεμβρίου 2018