Ιατρικό Κέντρο Αθηνών: 19η Εθελοντική Αιμοδοσία Εργαζομένων
Αθήνα, 2 Φεβρουαρίου 2021 - Το Ιατρικό Κέντρο Αθηνών διοργανώνει την Πέμπτη 3 & Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2022, τη 19η Εθελοντική Αιμοδοσία των εργαζομένων του Νοσοκομείου, σε συνεργασία με το Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών «Γ. Γεννηματάς».

