ΠΑΕ ΑΕΚ: ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΟΜΙΛΟ ΙΑΤΡΙΚΟΥ ΑΘΗΝΩΝ
Η ΠΑΕ ΑΕΚ ανακοινώνει την ανανέωση της χορηγικής της συνεργασίας με τον Όμιλο Ιατρικού Αθηνών, ο οποίος και θα αποτελέσει τον «Επίσημο Ιατρικό Υποστηρικτή» της ομάδας για την τρέχουσα αγωνιστική περίοδο.
Πρόκειται για την ανανέωση μιας μακρόχρονης και πολύ πετυχημένης σχέσης η οποία βασίζεται σε αμοιβαία οφέλη.
Σχετικά με τον Όμιλο Ιατρικού Αθηνών:

Το Επιστημονικό Συμβούλιο του Ιατρικού Διαβαλκανικού, υιοθετώντας τον θεσμό της συνεχούς ιατρικής εκπαίδευσης (CME) που ισχύει σε όλες τις προηγμένες χώρες, εκπόνησε και υλοποιεί ένα ετήσιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που περιλαμβάνει διατμηματικές παρουσιάσεις, ομιλίες σε σύγχρονα ιατρικά θέματα και παρουσίαση διδακτικών περιστατικών.
